»
به روز شده در : شنبه ، 15 بهمن 1390 ساعت 14:11

صفحه نخست تماس با ما آرشیو ارسال خبر جستجو پیوند ها RSS
کد خبر : 2777
تاریح انتشار : جمعه 21 اسفند 1388 - 22:12:03
تعداد بازدید : 674
 
  ارسال به بالاترین  ارسال به دنباله داغ کن - کلوب دات کام چاپ این صفحه

ذغال اخته فشار خون را كاهش مي‌دهد
نتايج يك تحقيق جديد نشان داده است كه نوشيدن آب ذغال اخته، فشار خون را پايين مي‌آورد.

اين يافته حاصل تحقيقات روگر كوردر پروفسور دانشگاه كوئين ماري در لندن است و در مجله شيمي كشاورزي و تغذيه به چاپ رسيده است.
 

كوردر درباره مطالعات خود تاكيد كرد: ذغال اخته گزينه خوبي براي كاهش فشار خون بوده و فاقد الكل است. به همين علت براي سلامتي مفيد است.
 

وي تصريح كرد: ما در اين تحقيقات ماده‌اي موسوم به اوليگومريك پروسيانيدين را شناسايي كرده‌ايم كه تركيب خاص موجود در ذغال اخته است و مي‌تواند سلامت عروق خوني را بهبود بخشد و در عين حال از سفت شدن و انقباض رگهاي خوني كه عامل اصلي افزايش فشار خون است، جلوگيري مي‌كند.

ببین نیوز

پر بازدید ترین های امروز
» بهترین تصاویر علمی/ عکاسی محقق ایرانی از ...
» شجاعی فرد: به تنهایی آدمها اصرار داشتم
» آمریکا توانایی روبرو شدن همزمان با ایران ...
» جشنواره فجر "نارنجی پوش" شد
» گزارش تصویری / بارش برف شدید در گلستان
» خودروهایی وارداتی که 30 میلیون تومان گرا ...
» فروش اوراق مشارکت فروخته نشده با نرخ سود ...
» ناصر پلنگی هم گالری‌دار شد
» انتقاد اقبالی از غیبتش در سمینار مدرسان ...
» همایش ملی "پژوهش در نظام عدالت کیفری" بر ...
» مجری بازیگر هستم / "گل‌آموز" مکمل درس بچ ...
» ما در جنگ اقتصادی با آمریکا هستیم
» تصاویر جدید تلسکوپ هابل از دوقلوی کهکشان ...
» کامرون دعوت اوباما را پذیرفت/ ایران محور ...
» 55 درصد هزینه‌های درمان را مردم پرداخت م ...
جدید ترین های امروز
» درخواست 5هزاردانشجوی خارجی برای تحصیل در ...
» "بی خود و بی جهت" پروانه اکران عمومی ندا ...
» سکه طرح جدید 775 هزار تومان/ طلا ارزان ش ...
» حرکت امام خمینی (ره) روحی تازه در کالبد ...
» واژگونی اتوبوس با 11 کشته و زخمی/ بازگشا ...
» استعفای گروهی اعضای هیئت مدیره فدراسیون ...
» تلفات غیرنظامیان به بالاترین میزان خود ر ...
» گزارش تصویری / همایش سینما و بیداری اسلا ...
» طراحی سکانس تلخ برای خواستگاری از زن جوا ...
» سئوال از احمدی‌نژاد نیمه دوم اسفند در مج ...
» بیشترین بهره وری در تولیدات علمی پزشکی/ ...
» شناگران ایران 4 طلا ،4 نقره و یک برنز کس ...
» بهره‌برداری از 210 کیلومتر آزادراه در ده ...
» دفتر طالبان در قطر مایه دردسر و سردرگمی ...
» کمک گرفتن از عقل لازمه ایجاد مدینه فاضله ...

نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
کد امنیتی : Captcha
* کد امنیتی :
* متن نظر :

تمامی حقوق این سایت برای ببین نیوز محفوظ است هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلا مانع می باشد .